Aktualności
LISTA OBECNOŚCI ZAKOŃCZONA!
Wydarzenia

niedziela, 14 października 2012

( Notka pożegnalna)

Wszystko kiedyś w końcu przeminie, tak jak mój udział na tym blogu. Zapewne niektórzy znaja mnie z Graleyn i wiedzą, że pisałam z wami wątki i opowiadania prawie rok. Dokładnie od lutego. Praca z wami była bardzo przyjemna i kreatywna dla mojego małego móżdżka z wybujałą fantazją. Przepraszam, że was opuszczam, ale lepsze to, niż bezproduktywne siedzenie na blogu. Jak roślinka. Powodów do odsunięcia się od rpg jest kilka. Popierwsze to szkoła oraz inne pasje. Mówiąc w prost- blogi już nie są na pierwszym miejscu w moim życiu. Zbyt wiele obowiązków... Wybacz mi Lyn za niedokończone opowiadanie. Jeśli chcesz, to sobie je przejmij czy coś. Parę wątków nie skończyłam, wiem. Tak bywa, więc nie bądźcie na mnie źli. Jeśli ktoś będzie chciał mnie odnaleźć, to pojawię się nieraz na gg, fb itd. Może nawet was odwiedzę na stronie? Tak, czy inaczej, trzymajcie się i życzę powodzenia pani administrator. Być może, że kiedyś tu wrócę z super pomysłami na wątki, lub inną postacią, ale nie gwarantuję. Na zawsze zostawię sobie w pamięci to, co tutaj dano mi doświadczyć. Zwłaszcza rozmowy offtopowe na czacie;) Żegnajcie Potworki i do napisania!

1 komentarz:

  1. Poryczałam się słoneczko. Tak mi szkoda ciebie i twojej postaci, tak bardzo będę tęsknić :c

    Pragnę tez powiedzieć, że zauważyłam, iż większość blogów upada, samo rpg wygląda jak wygląda, starzy odchodzą, nowi nie przybywają... Moja notka pożegnalna, też pewnie gdzieś się tworzy, w przyszłości... Ale będę tęsknić, potworku, miłego życie bez rpg z nami :*

    OdpowiedzUsuń